2011. május 11., szerda

Romeo y Julieta No.2. és No.3. #2010

Romeo y Julieta No.2.

Romeo y Julieta No.3.

Nem volt más...
Nem volt más szivarom, ezért egykedvűen megbontottam egy doboz Romeo y Julieta No.3-ast. Igazából nem az én méretem (117 mm hosszú / 40-es gyűrű) és főleg nem az én márkám. Minuto szivarokból inkább a Trinidad Reyes-t vagy a San Cristobal El Principe-t szeretem. A meglepetés a gyújtás után következett, mert nagy meglepetésre jó volt, sőt bátran kijelentem, hogy kiváló. A teljes igazság pedig az, hogy nem ez az első alkalom, hogy a Romeo y Julieta No. sorozata meglepetést okoz, ugyanis pontosan így jártam a No.2-essel is (129 mm / 42 rg.). A kubai szüzek valami csodát míveltek az óperencia túlodalán. A 2010-es szivarokról eddig is tudtuk, hogy messze meghaladják a sokéves átlagot minőségben és ízvilágban, de erről a sorozatról csak úgy tudok mesélni, mint egy Trinidad Reyes-ről. Gyakorlatilag hibátlan borítólevél, tökéletes szelelés, hibátlan égés, krémes -. telt füst. Két remek ár / érték arányú habano. Ha nem tudnám, hogy mit szívtam azt mondanám: "Nem tudom, hogy mit szívtam...".
[2011. szeptember 04.] Beszereztem egy doboz No.2-t. A gyári pecsét tanúsága szerint 2010. decemberi, tehát az egyik utolsó dobozt fogtam ki abból az évjáratból. Ez a szivar folyton meglepetést okoz, mert ez most teljesen más volt, mint a korábbi 2010-es Romeo-k. A borítólevél kimondottan világos - az a zöldes - sárga, mint a dominikai szivaroknál. Ízre nem volt rossz, de a közelébe nem ért a korábbi 2010-es sorozatoknak. Úgy tűnik, hogy legalább egy évet várnunk kell, hátha sikerül megismételni a csodát.

Romeo y Julieta No.2.: 87 pont
Romeo y Julieta No.3.: 92 pont

Évjárat: 2010

Magyarországi zárjegyes ár: 2.800 Ft (No.2.) és 2.700 Ft (No.3.) / szál

Torcedorcigar.com klub ár: 1.400 Ft (No.2.) és 1.300 Ft (No.3.) / szál & 35.000 Ft (No.2.) és 32.500 Ft (No.3.) / 25 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com 

Nincsenek megjegyzések: