2011. szeptember 25., vasárnap

Puros Indios Churchill Especial

Puros Indios Presidente
Teljesen kifogytam a szivarokból - egyszerűen mindent elszívtam amit lehetett. Nem maradt más választásom, mint felkeresni egy magyarországi dohányboltot és a szivarok reális árához képest, horribilis adófelárral vásárolni. A szegényes választékot most nem szidom, a választásom a Puros Indios Presidentes-re (ami valójában Churchill Especial) esett. Igényesen megsodort, szép borítólevéllel ellátott - hondurasi szivar. Ebben ki is merül minden hondurasi jellegzetessége a szivarnak, ugyanis leginkább ecuador-i dohányból és jól megkomponált mindenféléből áll. A gyújtás egyszerű, szépen ég és ezt a remek tulajdonságát a végéig megtartja. Az íz elkápráztató, finoman fűszeres és lágy. Sok jó szivart kóstoltam már, de bátran állíthatom, hogy ez a szivar simán felveszi a versenyt a nem kubai szivarok legjobbjaival. Másfél óra könnyed kikapcsolódás, kezdőknek is...
[2011. szeptember 26.] Mai napon akkora nyugalom lett úrrá rajtam, hogy több mint két órát vett igénybe, hogy elszívjam. És kellemes volt, megint... cserzett bőr, finoman fűszerezve!
[2011. szeptember 27.] Úgy érzem, hogy a cserzett bőr alapízt a második harmadtól, narancs és karamell lágy keveréke egészíti ki. Nagyon érdekes... Tipikusan igaz, hogy egy szivarról akkor lehet objektív értékelést készíteni, ha 2-3-4 szálat elszívtunk belőle. Remélem, hogy tartogat még meglepetést ez a szivar is... A pontszámot - az értékelések átlaga alapján - 95-re módosítottam.
[2011. október 02.] Megint beszereztem néhány szálat ebből a szivarból. Na ez rosszul szelelt és félreégett, de finom volt. Viszont a hibás konstrukció lehúzta a pontszámot. Ennél a vásárlásnál derült ki, hogy amit Presidente méretnek hittem, az Churchill Especial. Módosítottam...

Puros Indios Presidente: 93 pont

Méretei: 184 mm / 47 rg.

Magyarországi zárjegyes ár: 1.550 Ft / szál

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: