2012. július 18., szerda

Romeo y Julieta Wide Churchill #2011

Romeo y Julieta Wide Churchill
A tavalyi remek kóstolás után - melynek során egy 2010-es évjáratot füstöltünk el - nagy érdeklődéssel vártam a 2011-es évjárat tesztjét. Nem is okozott csalódást, mert már a megjelenésével lenyűgözött. Amikor kinyitottuk a 25 darabos dobozt, elámultunk... igen mutatós darabok. Az ámulaton túllendülve éket vágtam a sapkájába és finoman meggyújtottam. A konstrukció megfelel a nemzetközi átlagnak és szerintem magasan meghaladja a kubait. Sajnos egyre többször találkozunk hibás - rosszul megsodort - kubai szivarral, és nem csak az alsóbb kategóriában, hanem a prémiumban is - legutóbb egy Montecristo No.2-t szívtam aminek nem volt (!) szelelése. A Wide Churchill-ben nyoma sincs a slendrián munkának: hibátlanul szelel, megfelelő ellenállással és emellett még gyönyörűen ég is. A tavalyi karamell bomba után, sokkal letisztultabb aromákkal találjuk szembe magunkat. Bár a karamell megmarad - nagyon halványan - a föld aromák dominálnak. Érdekes ízpárt fedeztem fel ebben a szivarban: karamell - mogyoró. A mogyorót csupa nagybetűvel is írhattam volna, annyira hangsúlyos. A harmadik harmadra "lecsendesedik" a szivar és a föld aromák egyeduralkodóvá válnak, még a lecsengésben is megmaradnak. Továbbra is fenntartom azon véleményemet, hogy a Wide Churchill a churchill sorozat legjobb tagja minden tekintetben.

Romeo y Julieta Wide Churchill #2011: 93 pont

Méretei: 130 mm / 55 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 4.200 Ft / szál & 42.000 Ft / 10 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: